Tip Merangsang Payudara Isteri Hingga Klimaks

 

Isteri anda boleh alami orgasm jika anda merangsang payudaranya. Berikut adalah langkah-langkah yang boleh anda praktikkan.

1- Baringkan Isteri Anda Di Sebelah Anda
Anda membaringkan isteri anda di sebelah anda. Mulakan mencium di bahagian kepala sehingga ke bawah. Semasa mencium, anda raba payudara isteri anda. Jangan lepaskannya walaupun anda hanya meletakkan sahaja kerana haba dari tangan anda boleh merangsang payudara isteri anda.

2- Rangsang Imaginasi Isteri Anda
Rangsang imaginasi isteri anda dengan berkata ayat-ayat romantik dan ayat-ayat lucah. Beritahu dia nikmat yang akan anda beri nanti.

3- Sentiasa Merangsang Payudara Isteri Anda
Selepas anda melihat isteri anda sedikit terangsang, anda berhenti berkata-kata dan teruskan rangsangan di payudara. Raba payudara isteri anda dengan lembut sekali sekala bermain dengan putingnya. Sambil itu anda cium mulut isteri anda dan bahagian-bahagian sensitif yang lain.

4- Cium dan Jilat Payudara
Apabila anda mula melihat isteri anda mengerang, anda teruskan rangsangan dengan mencium dan menjilat payudara isteri anda. Jangan berhenti. Bermain-main dengan puting payudara isteri anda. Cium dan hisap puting payudaranya. Rangsang payudaranya secara bergilir-gilir, iaitu satu dicium dan satu lagi diraba. Teruskan sehingga vagina isteri anda basah sepenuhnya dan pasti dia akan alami orgasme.

Sumber : Anas Ansarani
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger