5 Posisi Seks Yang Menarik




Adakah anda sudah rasa bosan dengan posisi yang sama sahaja setiap kali anda melakukan hubungan seks? Jika ya, artikel ini akan memberi anda lima posisi seks yang menarik untuk anda mencuba : 




Posisi Gunung


Duduk secara berhadapan antara satu sama lain dengan mengangkat lutut anda sambil sandar ke belakang terhadap tangan anda. Maju ke kehadapan dan mula bergabung atau bersetubuh. Anda perlu angkat sedikit badan anda untuk memasukkan zakar ke dalam vagina pasangan anda. Sekarang, mulakan aktiviti keluar masuk. 

Memang nikmat posisi ini kerana anda dapat melihat mata satu sama lain dan anda rasa keintiman yang sungguh berbeza. Pasangan wanita pasti akan terangsang kerana dia boleh menggeserkan klitorisnya pada paha anda.


Posisi G-Spot 

Duduk di sisi katil dengan satu kaki di bawah katil dan satu kaki di atas katil. Arah pasangan anda untuk duduk dalam posisi yang sama tetapi berada di atas anda dan berpaling dari anda. Maksudnya, anda masukkan zakar dari belakang ke dalam vagina pasangan anda. biarkan pasangan anda lakukan aksi turun naik yang mengasyikkan.
 

Posisi Meditasi

Duduk bersila dan arah pasangan wanita anda untuk berada di atas anda. Suruh pasangan anda memeluk anda dan aksi turun naik di mulakan. Posisi ini sangat nikmat dan memberi pasangan intim yang tinggi pada anda berdua.


Posisi berdiri.

Arahkan pasangan wanita anda berdiri berpaling dari anda. Anda tundukkan pasangan wanita anda, pegang pinggang pasangan anda dengan kuat dan mulakan aksi keluar masuk di mana anda memasukkan zakar dari belakang.
 

Posisi merapatkan peha.

Anda baring dengan satu kaki membengkok ke atas iaitu lutut di naikkan dan satu lagi kaki baring di atas katil. Arah pasangan anda untuk mengkangkangkan kakinya dan masukkan zakar ke dalam vaginanya dari tepi. Pasangan anda berada di atas dan memasukkan zakar anda ke dalam vaginanya dari bahagian kaki yang anda baringkan tadi.

Kelima – lima posisi ini mempunyai keistimewaan masing – masing dan ia aga unik untuk anda mencuba.
Mungkin malam itu akan menjadi malam terindah bagi diri anda. 

Untuk pelbagai posisi yang menarik, dapatkan ebook kamasutra bergambar! Banyak posisi-posisi menarik dalam panduan tersebut. Rujuk sini : Kamasutra Bergambar



Share this article :

+ ulasan + 1 ulasan

15 Disember 2016 pada 8:01 PG

posisi yg nikmat

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger