5 Posisi Seks Terbaik Malam Pertama


"Selamat Pengantin Baru". Ucapan ini ditujukan khas buat pasangan pengantin yang baru melangsungkan perkahwinan. Sebagai pengantin baru, anda pasti ingin berikan yang terbaik ketika melakukan hubungan seks dengan pasangan. Sebagai panduan untuk anda, anda boleh ikut  urutan posisi seks berikut:

Kaedah Pertama 
Pasangan pengantin boleh mengaplikasikan posisi missionary. Dimana isteri akan berbaring dan suami akan berada di atas isteri iaitu di celah kangkang isteri. Posisi ini sesuai untuk pemecahan dara di mana suami boleh tenangkan isteri dengan mencium mulut dan lakukan rangsangan di payudara ketika dara di pecahkan. Jadi isteri tidak rasa terlalu fokus pada kesakitan sementara di vaginanya apabila di tusuk zakar suami.

Kaedah Kedua
Dari posisi missionary, suami angkat kaki isteri dan masukkan zakar dari tepi. Dengan ini suami boleh memasukkan zakarnya lebih dalam dari posisi pertama tadi. Selain itu, isteri mungkin mengalami orgasm pada tahap ini.

 
Kaedah Ketiga
Pasangan suami isteri menukar posisi seks mereka kepada doggy style. Dimana isteri berada dalam kedudukan merangkak dan suami akan memasukkan zakar ke dalam vagina dari belakang.

Kaedah Keempat
Selepas suami penat mengetuai hubungan seks, biarkan isteri pula untuk mengetuai hubungan seks ini. Caranya suami berbaring dan isteri memasukkan zakar dari atas. Ketika ini isteri bebas untuk kawal kelajuan kemasukan zakar. Suami juga boleh merangsang isteri dengan merangsang payudara isterinya.

Kaedah Kelima
Suami bangun dari baring ketika di urutan keempat dan peluk isteri yang sedang duduk di atas zakar  tadi. Secara duduk, anda lakukan persetubuhan terakhir. Dayung dan rangsang isteri sehingga dia orgasm dan suami juga boleh alami orgasm bersama–sama dengan isteri.

Selamat berbahagia!!

Share this article :

+ ulasan + 1 ulasan

15 Disember 2016 pada 7:58 PG

manfaat infonya gan

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger