Tip Merangsang Biji Kelentit Isteri

 

Kali ini blog Ilmu batin hebat akan berkongsikan teknik-teknik memuaskan isteri melalui kaedah rangsangan biji kelentit.. Tips ini di ambil daripada sebuah laman web. Baca sepenuhnya artikel tersebut :

Teknik tersebut ialah menggunakan jari, lidah atau melalui geseran ketika menujah dan menarik zakar. Antara ketiga-tiga teknik simulasi biji kelentit yang dinyatakan di atas, teknik terbaik yang boleh memberikan nikmat maksima kepada biji kelentit isteri anda ialah dengan menggunakan simulasi lidah.

Walaubagaimanapun, tidak ramai suami yang berasa selesa untuk menjilat alat sulit isteri mereka, atau dalam erti kata lain melakukan seks oral. Dan juga simulasi biji kelentit dengan lidah tidak boleh dilakukan dalam semua situasi. Contohnya jika anda inginkan seks pantas, atau lokasi tidak mengizinkan anda untuk untuk melakukan seks oral kepada alat sulit isteri anda.

Oleh itu kali ini saya akan menyentuh tentang tips menggomol biji kelentit isteri menggunakan jari. Sebelum menggomol biji kelentit isteri dengan jari anda, terdapat beberapa perkara yang perlu anda tahu.

Biji kelentit adalah bahagian yang sensitif dan lembut. Oleh itu biji kelentit perlu dibelai dengan lembut dan perlahan. Jika anda menggomol biji kelentit isteri anda dengan terlalu rakus dan gelojoh, keberangkalian untuk isteri anda merasa sakit, rimas dan tidak selesa adalah tinggi.
 
Ketika mula menggomol biji kelentit isteri anda dengan jari, pastikan anda tidak terus menuju kepada bahagian biji kelentit. Sebaliknya mainkan jari anda di kawasan yang mengelilingi biji kelentit. Ini kerana oleh kerana biji kelentit adalah amat sensitif dan akan terkejut jika terus diterkam. Simulasi pada kawasan di sekeliling biji kelentit juga secara tidak langsung dapat memberikan simulasi kepada biji kelentit.

Setelah isteri anda terangsang dan bersedia barulah anda boleh mula membelai biji kelentit isteri anda. Anda boleh tahu bahawa isteri anda telah bersedia apabila biji kelentit beliau menonjol dan mengeras. Seperti juga zakar anda.

Apabila anda telah bersedia untuk menggomol biji kelentiti isteri anda, pertama sekali pastikan tangan anda bersih. Bersih yang saya maksudkan di sini ialah kuku yang pendek. Kuku yang panjang boleh menyebabkan biji kelentit isteri anda luka, dan membuatkan beliau sakit.

Pastikan juga anda tidak terlalu kasar ketika membelai biji kelentit beliau. Mulakan dengan sentuhan yang lembut. Selepas beberapa ketika lihat reaksi isteri anda. Jika beliau tidak membantah, anda boleh teruskan dengan gerakan seperti atas ke bawah, kiri ke kanan, atau gerakan membulat. Atau anda boleh menggabungkan ketiga-tiga gerakan ini dan lihat reaksi beliau untuk mengetahui gerakan yang beliau gemari.

Ketika ini isteri anda telah basah. Anda boleh mengambil air mazi yang keluar daripada faraj isteri anda dan gosokkan kepada biji kelentit beliau.

Teruskan dengan menambahkan sedikit tekanan. Jangan terlalu kuat. Jika beliau kelihatan menggemarinya, gerakkan jari anda dengan lebih laju dan tambahkan tekanan sedikit demi sedikit. Teruskan sehingga beliau meminta anda supaya berhenti kerana tidak tahan, atau anda boleh teruskan sehingga beliau klimaks.


Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger