Kaedah Terbaik Besarkan zakar

 

Zakar yang besar boleh memberi kepuasan yang luar biasa kepada suami isteri ketikaa melakukan hubungan seks. oleh itu, demi kebahagiaan rumah tangga yang berpanjangan, anda perlu mencari kaedah besarkan zakar yang terbaik.

Berikut saya senaraikan kaedah-kaedah yang boleh digunakan dalam membesarkan zakar anda :

Pertama : Menjaga cara pemakanan anda.
Ramai orang suka mengambil pil tertentu untuk membesarkan zakar mereka. namun mereka lupa untuk menjaga pemakanan mereka. Elakkan daripada memakan makanan tidak sihat dan amalkan memakan makanan seimbang setiap hari. Anda boleh lihat sendiri selepasa beberapa bulan anda amalkan pemakanan seimbang, zakar anda akan lebih membesar.

Kedua : Gunakan pump zakar.
Produk pum zakar boleh membesarkan zakar secara sihat.

Ketiga: Mengambil supplemen
Supplemen yang boleh diambil seperti vitamin K yang boleh membantu rembesen hormon yang mencukupi untuk pembesaran zakar anda.

Keempat : Kempiskan perut buncit dan buang lemak di sekitar kawasan tersebut.
Berdasarkan kajian yang dilakukan universiti, lemak di bahagian perut akan menghalang hormon testosteron daripada terhasil. Lagi pula lemak akan menghasilkan estrogen di mana ia akan merencatkan pertumbuhan seksual lelaki. Anda lakukan senaman untuk buang lemak, insyaAllah zakar anda akan membesar dengan mendadak.

Kelima : Mengurut zakar anda setiap hari.
Gunakan minyak seperti minyak belacak dan urut zakar anda setiap hari. Urutan boleh membantu sel-sel zakar anda untuk bergerak aktif dan membantu aliran darah disana mengalir dengan lancar. Hasilnya zakar anda lebih senang dan mudah untuk membesar.


Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger