Merangsang Isteri Sehingga Naik Syahwat

Bahagian Badan Isteri Yang Sensitif Pada Rangsangan.
 
Zon erotik adalah bahagian badan yang mudah terangsang apabila disentuh atau dirangsang. Pada badan isteri anda, terdapat beberapa bahagian yang sensitif pada rangsangan. Maksudnya, apabila anda rangsang atau sentuh bahagian itu, isteri anda akan mula bernafsu. Berikut adalah bahagian badan yang saya maksudkan.

Rambut dan kulit kepala 
Apabila anda membelai lembut bahagian rambut dan kepala isteri anda, isteri anda akan rasa selesa kerana terasa dirinya disayangi. Mencium sambil membelai rambut dan bahagian kepala akan merangsang isteri anda untuk lebih bernafsu.

Telinga 
Telinga sentiasa menjadi bahagian sensitif bagi seorang wanita. Apabila anda membisikkan kata -kata cinta di telinga, kemudian anda cium telinga isteri anda, nafsunya pasti akan naik.

Bibir 
Rangsangan di bahagian bibir pasti akan menaikkan nafsu isteri anda. Oleh itu, anda belajarlah jadi pencium yang baik untuk merangsang isteri anda.

Leher 
Kucupan di leher akan memberi sensasi yang sangat hebat pada isteri anda. Jangan tinggalkan bahagian leher ketika anda ingin lakukan foreplay terhadap isteri anda.

Tangan 
Tangan juga adalah bahagian yang sensitif pada rangsangan. Memegang tangan isteri dengan lembut dan perbutan menghisap jari isteri anda boleh menaikkan nafsu dia.

Belakang badan 
Bahagian tulang belakang jika anda cium secara perlahan–lahan atau mengusap–usapnya, ia boleh menaikkan lagi nafsu isteri anda.

Punggung 
Ramasan pada bahagian punggung pasti akan menaikkan nafsu isteri anda.


Perut 
Rabaan dan kucupan pada bahagian perut boleh memberi perasaan nikmat pada isteri anda.

Kaki 
Dari bahagian peha sehingga ke tapak kaki, adalah bahagian yang sangat sensitif pada sentuhan.
 
Payudara
Payudara sudah tentu adalah bahagian yang sensitif di mana hisapan pada puting dan ramasan lembut boleh mendatangkan inzal pada isteri anda.

Vagina  
Usapan lembut dan jilatan boleh menaikkan nafsu isteri anda pada tahap yang lebih tinggi.

Bahagian–bahagian badan ini perlu anda tahu supaya ketika anda lakukan foreplay nanti, senang untuk merangsang isteri anda pada tahap maksimum.

Sumber 
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger