Tip Isteri Ke Puncak Nikmat Syahwat



 

Adakah anda tahu bahawa wanita boleh mengalami orgasm yang sangat nikmat sehingga mereka mengalami ejakulasi?  Wanita boleh mengalami orgasm yang sangat nikmat sehingga mereka menunjukkan reaksi yang sangat puas dan sensasi yang amat jika mereka di rangsang dengan cara yang betul.

Rahsianya adalah mengenal pasti G-Spot pasangan anda dan ikut tiga langkah di bawah.

Pertama: Bimbing emosi syahwat pasangan anda pada tahap maksimum.
 
Puji pasangan anda dengan kata-kata yang halus. Rangsang pasangan anda dengan ayat-ayat lucah. Sambil mencium, bisik di telinga pasangan anda dengan kata-kata lucah. Puji dan terus memuji sambil mengutarakan kata-kata lucah pada pasangan anda. Anda berkata seolah-olah anda akan memuaskan pasangan anda pada tahap maksimum. Mainkan imaginasi seks dengan bijaksana.

Kedua: Mulakan foreplay terhadap kemaluan pasangan anda.

Apabila pasangan anda mula terangsang dan mengeluarkan nafas yang bernafsu, terus sahaja turun pada vaginanya. Cari biji kelentit dan lakukan jilatan dan hisap. Lakukan dengan begitu bernafsu sekali seperti anda sedang gelojoh makan makanan. Lakukan sehingga dia mula merapatkan pehanya pada kepala anda di sebabkan terlalu nikmat dengan perbuatan anda.

Ketiga: Rangsang pasangan anda sepenuhnya.

Sampai satu tahap, pasangan anda akan menolak kepala anda dengan vaginanya. Ini bermakna, dia sudah benar -benar terangsang dan akan mengalami orgasm. Sekarang, anda pegang G-Spot pasangan anda dan masukkan dua jari ke dalam vagina pasangan anda. Rangsang pasangan dengan gerakan jari anda di dalam vagina pasangan anda. Tangan lagi satu rangsang G-spot pasangan anda. Apabila jari anda rasa air yang deras mula ingin mengalir, bawak keluar jari anda dan ejakulasi akan berlaku.


Sumber : 
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger