Petua Membuatkan Isteri Orgasm Dengan Hebat


 

Berikut adalah 7 tips untuk pastikan isteri anda peroleh orgasm yang hebat ketika bersetubuh: 

1- Berikan keselesaan dari segi fizikal dan mental kepada isteri anda. Apabila isteri anda rasa dirinya selamat berada bawah jagaan anda, dia akan lebih bersemangat untuk adakan hubungan seks. Apabila mindanya rasa selesa untuk adakan hubungan seks, dia akan lebih senang untuk datang orgasm. 


2- Jangan pendekkan masa foreplay. Panjangkan permainan foreplay sehingga dia datang inzal. Kemudian di tengah–tengah persetubuhan, anda rangsang lagi isteri anda menerusi permainan foreplay sehingga dia datang inzal. Akhirnya nanti pada orgasm atau inzal yang terakhir, isteri anda pasti akan rasa kepuasan yang tidak terhingga. 

3- Rangsang bahagian g–spot isteri anda. Rangsangan yang konsisten akan memberi orgams yang luar biasa pada isteri anda.

4- Siasat perkara yang isteri anda paling terangsang sekali dan fokus untuk memuaskan isteri anda berpandukan perkara tersebut.

LIKE facebook Panduan Batin Suami Isteri untuk info-info lain
 
5- Ketika berdayung, anda mulakan dengan perlahan. Kemudian, anda lajukan gerakan dan cuba bermain–main kelajuan. Isteri anda pasti tidak keruan dengan tindakan anda ini. 

6- Gunakan tangan untuk menjelajahi badan isteri anda. Sentiasa gerakkan tangan anda untuk merangsang bahagian badan isteri anda.

7- Rangsang klitoris isteri anda sehingga dia menjerit kepuasan.


Sumber
 




Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger