Tip Bersetubuh Sampai Hamil


Antara usaha-usaha yang anda boleh lakukan untuk dapatkan anak adalah bersetubuh dengan cara yang betol. Berikut adalah cara persetubuhan untuk mendapatkan anak.

1- Lakukan persetubuhan di waktu subur.
Lakukan kira-kira dengan doktor atau anda sendiri lakukan kira-kira untuk tentukan waktu subur anda. Minta suami anda ambil makanan tambahan bagi membekalkan zat untuk membentuk air mani yang banyak. Kemudian, lakukan persetubuhan di waktu subur.

2- Pancutkan air mani dalam posisi missionary.
Posisi suami diatas meningkatkan lagi peluang anda untuk mendapat anak. Jika anda ingin memancut air mani, anda perlu segera mengubah posisi kepada missionary.

3- Tinggikan paha isteri.
Letakkan bantal di bawah peha isteri anda ketika ingin melepaskan air mani kedalam faraj isteri anda. Apabila anda tinggikan peha isteri anda, keadaan serviks isteri anda akan menjadi lebih terbuka dan lebih senang untuk air mani anda masuk ke dalam dan bergabung dengan ovul.


LIKE facebook --> Panduan Batin Suami Isteri

4- Bersetubuh dengan cara posisi doggie style.
Melepaskan air mani ketika dalam posisi doggie style juga meningkatkan peluang untuk mendapat anak. Ini kerana ketika ini bahagian kepala zakar berada rapat dengan dengan serviks ketika melepaskan air mani dan ia meningkatkan peluang untuk persenyawaan berlaku.

5- Posisi Mengiring.
Posisi mengiring juga membantu anda mendapatkan anak, dimana suami memasukkan zakar secara bersebelahan dengan isterinya.

6- Kerap melakukan hubungan seks.
Kekerapan melakukan hubungan seks boleh membantu anda untuk peroleh anak. Seks yang hebat pasti membantu anda dapat anak.


Sumber : lambatpancut.com
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger