Tip Merangsang Kelentit Isteri

 

Klitoris atau kelentit isteri seperti seketul daging yang terletak diatas vagina. Tiada kegunaan yang jelas bagi klitoris bagi sistem badan melainkan tempat untuk rangsangan seks. Seperti yang anda tahu klitoris mengandungi lebih 8000 sel yang sensitif pada sentuhan. Jika anda menyentuh dan menrangsang isteri anda pada bahagian ini, dia boleh terangsang secara seksual dan orgasm boleh berlaku.

Ada tiga cara untuk merangsang bahagian tersebut iaitu menggunakan tangan atau menggunakan lidah atau menggunakan zakar anda. Biasanya rangsangan pada bahagian klitoris dilakukan untuk menyediakan isteri pada tahap mood seks yang tinggi sebelum zakar dimasukkan kedalam vagina. Ada wanita sangan susah untuk terangsang dan masuk ke mood seks melainkan anda merangsang bahagian klitoris.

Anda boleh merangsang klitoris dengan cara menjilat bahagian tersebut menggunakan lidah anda. Jilat dalam bentuk segi tiga dan berulang-ulang. Pasti isteri anda tidak senang duduk dengan tindakan ini. Kedudukan rangsangan boleh jadi dalam posisi 69 atau anda sendiri berada dibawah isteri anda.

Satu lagi cara hendak merangsang klitoris isteri anda ialah dengan cara anda melihat isteri anda merangsang klitorisnya sendiri dengan tangannya. Anda lihat gerakan tangan yang dia buat dan dari situ anda boleh tahu bahagian mana yang isteri anda sukai sekali.

Akhir sekali, rangsangan yang anda lakukan perlulah dalam keadaan santai dan relaks. Biarkan tangan atau lidah anda bergerak mengikut keselesaan. Fokus pada isteri dan rangsangan anda sahaja.
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger