Meng"inzal"kan Isteri Sampai Menggeletar


Berikut merupakan tip-tip hebat untuk memastikan  isteri anda inzal atau pancut sampai menggeletar menahan kesedapan ketika bersetubuh dengan anda.

1- Fizikal & mental.
Setiap suami wajib memberi keselesaan kepada isteri dari segi fizikal dan mental, supaya seseorang isteri itu berasa selamat bila berada di bawah jagaan anda, yang sudah pasti akan berasa semangat untuk melakukan hubungan seks dengan anda. Apabila mindanya selesa untuk hubungan seks, dia akan lebih senang untuk klimaks.

2- Foreplay yang lama.
Jangan pendekkan masa foreplay, panjangkan masa foreplay permainan anda sehinggal dia datang inzal. Ketika di tengah-tengah persetubuhan, anda rangsang dirinya lagi sehinggalah inzalnya datang. Akhirfnya nanti pada inzal atau orgasm yang terakhir, isteri anda akan berasa puas yang tak terhingga.

3- Merangsang G-spot isteri.
Merangsang bahagian g-spot isteri anda secara konsisten akan memberi isteri anda orgasm yang luar biasa pada isteri anda.



4- Fokus
Selidiki perkara yang membuatkan isteri anda terangsang sekali dan fokus untuk memuaskan isteri anda berpandukan perkara tersebut.

5- Kelajuan berdayung.
Kelajuan berdayung, anda mulakan dengan perlahan kemudian anda lajukan gerakan dan cuba bermain-main kelajuan. Pasti isteri anda tidak keruan dengan tindakan anda ini.

6- Mengguna tangan.
Gunakan tangan anda untuk menjelajahi tubuh isteri anda. Sentiasa menggerakkan tangan anda untuk merangsang bahagian badan isteri anda.

7- Merangsang klitoris / Biji kelentit.
Rangsang klitoris isteri anda sehingga dia menjerit kepuasan. Arrrggghhhh!!!!

Isteri anda akan menjerit kepuasan jika anda sudah pandai melakukan 7 tips diatas. Walaupun kebanyak suami sudah tahu, tetapi wajib diketahui.

Sumber : Panduan Batin.
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger