Petua Tahan Lama Ketika Bersetubuh

 

Bersetubuh merupakan aktiviti penting dalam memastikan anda dan pasangan bahagia di alam perkahwinan. Masalah puas atau tidak ketika melakukan hubungan persetubuhan itu bergantung kepada suami. Jika si suami seorang yang hebat di ranjang dan pandai melayan isterinya untuk merasai nikmat hubungan seks, pasangan tersebut pasti akan bahagia.

Namun jika diperhatikan, lelaki zaman sekarang ramai yang mempunyai masalah ketika melakukan hubungan seks. Masalah yang sering mereka alami ialah tidak tahan lama ketika bersetubuh.

Di sini saya sertakan petua-petua untuk tahan lama ketika bersetubuh :

Pertama : Suami perlu pastikan zakarnya betol-betol keras sebelum memasukkan zakarnya kedalam faraj isteri. Zakar yang keras akan lebih tahan lama dari zakar yang tidak keras sepenuhnya.

Kedua : Suami perlu memasukkan zakar sepenuhnya kedalam faraj isterinya. Jika anda sekadar memasukkan zakar pada bahagian pintu faraj, anda akan mengalami cepat pancut kerana geseran di situ sangat sensitif.

Ketiga : Suami perlu mengurut  di bahagian zakar dan kelilingnya sebelum membuat persetubuhan supaya aliran darah dikawasan tersebut sentiasa lancar.

Keempat : Wajib melakukan foreplay sehingga anda dan pasangan benar-benar bernafsu ketika bersetubuh.  Apabila minda anda penuh dengan nafsu, anda akan tahu bagaimana untuk mengawal zakar anda samaada untuk pancut atau tidak.

Kelima : Sentiasa kembalikan kekerasan zakar anda setiap masa jika terasa zakar lembik. Begitu juga jika terasa ingin terpancut, segeralah tukar posisi seks anda.

Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger