Tip Merangsang Payudara Isteri

 

Kajian menunjukkan rangsangan pada payudara boleh meningkatkan peluang untuk perempuan datang inzal. Apabila anda merangsang payudara isteri anda, hati dia akan terbuka untuk menerima rangsangan seterusnya. Akhirnya vaginanya akan mulai basah walaupun anda belum merangsang bahagian itu kerana isteri anda sangat ingin melakukan hubungan seks secepat mungkin.

Foreplay Sebenar
Mulakan rangsangan anda dengan mencium isteri sambil meraba-raba payudara isteri anda. Cari bahagian yang anda tidak selalu cium, seperti kaki, pinggang, tengkuk, telinga, perut, paha dan sebagainya.

Selepas puas meneroka badan isteri anda, anda letak tangan di atas payudara isteri anda sambil mencium mulut atau apa sahaja di bahagian badan isteri anda. Biarkan haba merangsang payudara isteri anda. Selepas itu gerakkan sedikit demi sedikit dan bermain dengan puting payudara isteri anda. Jangan lepas tangan anda dari payudara isteri anda.

Jika isteri anda sensitif dengan rangsangan anda, dia akan datang inzal dan akan terus meminta untuk melakukan hubungan seks dengan anda. Ketika ini isteri anda berada dalam keadaan amat terangsang dan saya pasti anda akan puas layanan yang anda bakal terima daripada isteri anda.

Namun anda jangan pula datang inzal terlalu awal kerana wanita boleh datang inzal berkali-kali.


Sumber : panduan batin.


Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger