Teknik Ciuman Ala Bintang Zodiac

Bersetubuh terus terjah tanpa foreplay tak sedap juga... Nak sedap kena la ber"foreplay" baru syookkk..

Salah satu cara untuk foreplay, anda boleh buat teknik ciuman ala bintang zodiac. 

Apa tu? Macam mane tu? baca di bawah..

Aquarius 
Warga Aquarius ternyata memiliki ciuman yang basah dan agak berserabut. Selain itu, pada saat berciuman, mereka lebih suka membuka mata mereka seluas-luasnya.
 

Pisces
Orang-orang dengan bintang berlambang ikan ini memiliki gaya berciuman dengan pandangan mata yang tajam, penuh nafsu dan ghairah, serta ianya akan mengambil masa yang cukup lama untuk menghabiskan ciumannya! 

Capricorn 
Ciuman-ciuman yang dilakukan oleh orang-orang berbintang Capricorn kedengaran seperti terlalu romantis. Bahkan bahang romantisnya, ciuman yang diberikan oleh mereka kerap menjadi pengubat perasaan stress! 
 
Aries
Orang-orang Aries ternyata memiliki gaya berciuman yang pantas dan penuh dengan nafsu. Tapi sayang sekali, ciuman dahsyat tersebut biasanya cepat pula selesai.. Tak sempat nak 
warm up.


 
Taurus 
Orang-orang yang berbintang Taurus teramatlah berbeza, dimana ciuman mereka umumnya berlangsung sangat perlahan, tidak tergesa-gesa, tenang, penuh kemesraan dan berlangsung terus menerus. 
 
Gemini
Orang-orang Gemini kononnya mempunyai keperibadian yang hangat dan ceria. Jadi tidak hairanlah jika gaya berciuman mereka terkadang diselangi dengan senyuman bahkan juga tawa lebar. Sifat warga Gemini yang terkenal lebih gemar melakukan sesuatu yang baru itu pun dilakukannya dalam melakukan ciuman, ah biar betul… Jadi banyak kejutannya!

Cancer
Warga Cancer memang terkenal dengan sikapnya yang berhati-hati, agak tertutup dan ingin selalu dilindungi. Maka tidak hairanlah jika dalam urusan berciuman mereka lebih suka melakukannya dengan lembut, hangat, dan akhirnya seperti tidak mau lepas aje!

Leo
Orang-orang Leo yang terkenal dengan sifat keras dan tegas ternyata memiliki gaya berciuman yang liar, tanpa malu-malu, bahkan tidak segan-segan untuk menggigit dan melumat habis bibir pasangannya.

Virgo
Warga Virgo memiliki gaya berciuman yang halus, lembut, rapi, tetapi lama-kelamaan menghanyutkan, mengghairahkan dan menggelorakan! Sampai pasangannya pun naik gelisah dan tak tentu arah dibuatnya.
 
Libra
Gaya berciuman warga Libra konon-kononnya kurang hangat! Kenapa ??? Ini adalah kerana pada umumnya mereka terlalu khuatir dengan macam-macam urusan di luar kemahuan mereka. Kelemahan yang jelas, mereka gemar menghela nafas di tengah-tengah ciuman.

Scorpio
Percaya atau tidak, orang-orang di bawah naungan Scorpio rupa-rupanya tidak terlalu suka dengan ciuman. Ini kerana jangan terkejut apabila sedang mengadakan hubungan intim, mereka selalu melambatkan aktiviti ciuman ini dan lebih suka terus menuju ke sasaran! Maksudnya mereka terus melakukan persetubuhan.


Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger