Jarang Wanita Tidak Suka Zakar Besar


Ramai wanita sukakan zakar yang bersaiz besar, jarang sekali wanita sukakan saiz zakar yang kecil. Namun, ada juga yang tidak hiraukan saiz zakar dan mereka menganggap hubungan seks adalah hubungan cinta, bukannya hubungan nafsu. 

Banyak kajian mengatakan saiz zakar bukan menjamin kepuasan seksual terhadap wanita ketika melakukan hubungan seks dengan pasangannya. Namun, saiz zakar yang besar tetap mempunyai kelebihan berbanding dengan zakar yang kecil.

4 sebab mengapa wanita sukakan saiz zakar yang besar :-

1- Saiz zakar yang besar akan memberi satu imaginasi yang luar biasa kepada wanita. Secara tidak langsung, wanita akan berasa puas bila melakukan hubungan seks.

2- Saiz zakar yang besar dapat menyentuh semua sel-sel yang sensitif dalam vagina wanita. Oleh itu, mereka akan rasa lebih nikmat dan puas. Selain itu, zakar yang besar juga dapat menekan sel-sel yang nikmat ini dan boleh membawa wanita ke dalam dunia nikmatnya yang tersendiri.

3- Saiz zakar yang besar boleh menyentuh kesemua makam-makam yang ada dalam vagina seseorang wanita. Secara tidak langsung, wanita akan rasa lebih nikmat dan lebih subur.

4- Saiz zakar yang besar menandakan kegagahan dan kejantanan seorang suami. Wanita secara semula jadi menyukai sifat kejantanan seseorang lelaki dan sebab itulah mereka lebih meminati saiz zakar yang lebih besar.



Saiz zakar memainkan peranan yang penting untuk memuaskan nafsu seseorang wanita. Jika isteri anda tidak puas dengan saiz zakar anda, anda perlulah berusaha meningkatkan saiz zakar anda supaya isteri anda puas.

Sumber : Anas Ansarani


Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger