Skill WAJIB Malam Pertama

 

Mengetahui skill malam pertama untuk melakukan seks adalah sangat penting. Antara skill malam pertama yang anda perlu tahu ialah : 

1- Bagaimana hendak memecahkan dara?
Untuk memecahkan dara isteri anda, anda perlu pastikan isteri anda sudah bersedia untuk melakukan hubungan seks dan sekaligus menerima tusukan daripada senjata anda. Rangsangla isteri anda sehingga dia betul-betul terangsang. Sambil merangsang isteri anda, masukkan zakar anda kedalam faraj isteri anda dan pecahkan dara isteri anda. Jika isteri anda rasa sakit, anda tenag dan jangan gerakkan zakar anda lagi. Biarkan zakar anda berada dalam faraj isteri anda buat seketika waktu. Apabila isteri anda berasa selesa barula anda teruskan persetubuhan anda dengan pasangan.

2- Bagaimana endak merangsang isteri anda?
Rangsanglah isteri anda dengan rabaan dan ciuaman. Ciuam mulut isteri anda dan rabalah ke seluruh anggota badan. Antara bahagian sensitif pada rabaanh ialah bahagian paha, pinggul, pinggang , tulang belakang,  leher, payudara dan vagina. Selain itu anda juga boleh melakukan oral seks terhadap isteri anda dengan menjilat biji kelentitnya. Anda perlu merangsangnya sehingga banyak air pada vagina isteri anda. Anda akan dapat respon yang lebih nikmat daripada isteri anda jika anda berjaya merangsangkan isteri anda.

3- Bagaimana hendak tahan lama ketika bersama dengan pasangan di malam pertama?
 Untuk tahan lama ketika bersama dengan pasangan, anda perlu yakin secara psikologi dan bersedia secara fizikal. Anda perlu yakin ketika berhubungan seks dengan isteri anda dan tenang ketika menikmati hubungan seks dengannya. Lakukan senaman supaya otot-otot anda kuat. Otot yang kuat akan memberi kelebihan untuk anda beraksi dengan lebih lama. 


Sumber : Panduan Batin



Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger