Makanan Perangsang Seks

 

Selain senaman, urutan dan pengambilan ubat - ubatan, pengamalan diet pemakanan juga boleh memberi perbezaan dalam hubungan seks. Berikut adalah senarai makanan yang boleh membantu meningkatkan sensasi hubungan seks anda.

Pisang
Pisang mengandungi banyak enzim bromelain di mana ia di laporkan boleh meningkatkan daya dan tenga seks anda. Ia juga mengandungi vitamin B di mana ia boleh meningkatkan tenaga keseluruhan badan anda.

Tiram

Berdasarkan kajian, tiram mengandungi sejenis asid amino yang boleh meningkatkan keinginan seks dan menguatkan organ seks lelaki.

Bawang
Bahan di dalam bawang iaitu garlicin membantu sistem badan untuk meningkatkan jumlah darah memasuki organ seks. Ini membolehkan organ seks berfungsi dengan lebih baik.

Almond
Almond mengandungi bahan yang membantu penghasilan hormon perangsang seks manusia. Selain itu, bau dari almond boleh meningkatkan berahi seorang wanita. Untuk menghangatkan suasana di dalam bilik, anda boleh menyalakan lilin yang ada bau - bauan almond.

Daun saderi atau selery
Daun saderi mengandungi adrosterone iaitu salah satu hormon lelaki yang boleh membantu lelaki untuk meningkatkan daya seksnya. Penangan  hormon ini sangat kuat dan boleh membuatkan wanita menjerit kepuasan hasil stamina yang menakjubkan dari sang lelaki.

Strawberry
Bau dan rasa strawberry boleh meningkatkan daya imaginasi seks anda pada tahap yang menakjubkan. Hubungan seks anda akan jadi lebih liar dan sensasi hasil penangan imaginasi seks anda.

Coklat 
Coklat akan menjadikan minda kita gembira dan relaks. Pengambilan coklat sebelum hubungan seks di adakan akan memberi impak yang sangat tinggi dalam hubungan seks anda. Hubungan seks akan terasa nikmatnya jika kita melakukannya dengan penuh rasa tenang.


Sumber
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger