Petua Tambah Air Mani

 


Air mani yang banyak boleh meningkatkan peluang untuk isteri hamil. Oleh itu, jika anda mengadapi masalah susah mendapat anak, antara usaha yang boleh anda lakukan ialah menambahkan pengasilan air mani. Berikut adala beberapa petua untuk menambahkan air mani anda ;

1- Berenti merokok kerana antara kajian mendapati merokok boleh mengurangkan penghasilan air mani lelaki. Apabila anda bereti merokok, pengashilan air mani anda akan kembali pada yang asal.

2- Jaga diet pemakanan anda. Air mani yang banyak berpunca dari pemakanan yang sihat. Jika anda menjaga diet dengan pemakanan yang seimbang pada setiap masa, penghasilan air mani anda akan bertambah.

3- Lakukan senaman terutamanya untuk kuruskan perut yang buncit. Seperti yang anda tahu, lemak pada perut boleh menghasilkan hormon estrogen dimana ia akan mengangu hormon testosterone daripada berfungsi dengan baik. Secara tidak langsung ia mengangu penghasilan air mani dengan banyak.

4- Anda boleh ambil vitamin dan makanan tambahan yang dicadangkan doktor untuk menambahkan air mani seperti vitamin E.


Kadangkala air mani kurang keluar disebabkan zakar anda tidak cukup keras apabila ia mengalami ejakulasi. Zakar yang tidak cukup keras bermakna tekanan untuk mengeluarkan semua air mani adala kurang. Jadi, air mani yang kurang semasa ejakulasi adalah kurang dan seterusnya merendahkan peluang untuk isteri hamil.

Cara terbaik untuk selesaikan masalah ini ialah dengan mengurut zakar anda supaya aliran darah dapat mengalir dengan laju dan lancar. Aliran darah yang laju dan lancar dapat membantu zakar anda untuk mengeras dan seterusnya membantu anda untuk memancutkan air mani semasa ejakulasi berlaku.

sumber ; panduan batin
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger