Cara Kekalkan Prestasi Seks

Semakin usia meningkat, semakin menurun prestasi seks seseorang. Itu adalah lumrah kehidupan manusia. Dengan terjadinya fenomena begini maka wujudlah beberapa produk meningkatkan prestasi seks seperti Viagra, Tongkat Ali dan sebagainya bagi mengekalkan dan meningkatkan prestasi seks.
Tahukah anda bahawa ada beberapa cara secara percuma yang boleh diamalkan bagi mengekalkan prestasi seks anda?

3 perkara ini mesti anda jadikan amalan hidup anda :
Pertama
Dalam seminggu ada 7 hari, jadi anda cuma manfaatkan 3 hari untuk berjogging selama 30min setiap hari. Kenapa mesti berjogging? Kerana ia membolehkan mengalirkan darah di seluruh tubuh anda termasuk di bahagian zakar. Jika darah penuh di zakar tanpa disekat oleh kolesterol dan lemak-lemak, bermakna zakar anda akan keras sepenuhnya. Jika zakar panjang tapi tidak keras, tiada maknanya.
Kedua
Tekan tubi (push up). tekan tubi dengan cara yang betul sekurang-kurangnya 30 kali setiap hari. Untuk permulaan, buat berapa yang boleh. Hasilnya ialah, pinggang anda pasti menjadi kuat. Tiada masalah untuk bersetubuh lama (pasti).
Ketiga
Bangkit tubi (sit up). Bangkit tubi dengan cara yang betul sekurang-kurangnya 50 kali setiap hari. Untuk permulaan juga, buat berapa yang boleh. Hasilnya, perut dan pinggang kiri kanan anda akan manjadi kuat dan susah hendak cram.
Anda cuba amalkan selama 3 minggu, tanpa meninggalkan 3 perkara di atas. Anda akan nampak perubahan pada muka anda (nampak lebih berseri), pada penampilan anda, pada kecergasan anda dan jika anda teruskan sebagai amalan kehidupan anda, impak dia amat besar lebih-lebih lagi anda akan merasai ketahanan anda melakukan seks. Kalau anda sudah lama tidak rasa berpeluh semasa melakukan perhubungan seks, ini adalah jawapannya.


Sumber : Blog.


Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger