Posisi Bersetubuh Cara Berdiri dan Duduk



Cara Bersetubuh Posisi 1

Posisi berdiri ini sederhana. Lelaki akan masuk dari belakang wanita. Wanita harus mengangkat satu kaki untuk memudahkan penetrasi. Lelaki harus membelai wanita dan wanita harus membelai lelaki. Mulakan dengan kedudukan yang tepat.


Cara Bersetubuh Posisi 2

Lelaki berada di atas kerusi dan tangan berada dibelakang kerusi sebagai sokongan. Wanita harus bersandar di antara lelaki untuk melakukan penetrasi. Kemudian lelaki akan turun naik untuk melakukan penetrasi sedalam yang diinginkan.




Cara Bersetubuh Posisi 3

Wanita menggunakan kerusi untuk sokongan, dengan kedua belah kaki di sisi dan membongkok sedikit di bahagian lutut. Lelaki di belakang wanita di atas kerusi dan melakukan penetrasi. Wanita akan melakukan sebahagian besar gerakkan dan dia juga boleh merangsang clitorisnya sementara lelaki bermain-main dengan rambutnya. 


Cara Bersetubuh Posisi 4

Lelaki berdiri tegak dan rapat dengan tubuh wanita. Apabila sudah bersedia lelaki akan mengangkat sedikit tubuh wanita untuk melakukan penetrasi, zakar akan memukul bahagian atas faraj menyebabkan sensasi yang sangat berbeza daripada cara bersetubuh yang biasa.

Sumber : Blog.
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger