Tip Menggoda Suami Secara Seksual

Jika anda mahu tingkatkan rasa sayang suami terhadap anda, anda perlu pandai menggoda suami. Isteri penggoda terbaik adalah sentiasa berjaya menarik perhatian suami secara seksual sehingga suami tidak memandang orang lain melainkan isterinya sahaja.

Berikut adalah tiga cara menggoda suami anda :

1- Sentiasa berikan sebab untuk suami terpikat secara seksual dengan anda.
Jika anda ada masa terluang, anda peluk dan cium suami anda. Layani dia dengan penuh kasih sayang. Walau setinggi mana ego suami anda, apabila anda layan dia dengan baik, dia pasti cair dengan anda. Tambah lagi anda sentiasaberikan kasih sayang seperti ciuman, sentuhan dan pelukan.  Apabila anda selalu melayan suami anda dengan kasih sayang dia akan sentiasa ingat pada anda dan ingin sentiasa meniduri anda,

2- Jadi apa yang suami anda inginkan.
Suami anda pasti ada sebab kenapa dia tergoda pada diri anda. Anda siasatlah sendiri atau bertanya terus pada dia. Melalui maklumat yang anda perolehi ini, anda tajamkan lagi aset yang anda ada atau anda kembangkan lagi fantasi seks suami anda. Ada suami tergoda melihat bulu ditangan isteri. Jadi isteri tersebut perlulah memakai baju berlengan pendek dirumah supaya suami tergoda dengan isterinya.



3- Rajinkan diri.
Suami selalu tidak tergoda pada isteri yang malas. Apabila dia lihat isterinya rajin, dia akan lebih terpikat kerana dia rasa bertanggungjawab untuk melindungi asetnya yang paling bernilai dalam hidupnya. Suami akan lebih terangsang pada isteri yang rajin berbanding sikap isterinya yang malas.

Cara menggoda suami diatas adalah pentinng untuk para isteri pelajari. Kerap kali kita mendengar yang isteri menyalahkan suami kerana mempunyai hubungan dengan wanita lain walhal si isteri yang tidak pandai melayan suami dirumah atau diranjang. Kepada isteri berusahalah !!!!.

Sumber ; Panduan Batin
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger