Petua Zakar Tahan Lama Atas Katil


Hari ini ramai golongan suami mengalami masalah ejakulasi pramatang, lambat pancut atau tidak tahan ketika di atas katil bersama isteri. Malangnya mereka berasa malu untuk bertanya dan terlalu sayangkan ego mereka untuk bertanya, sedangkan aktiviti seks adalah aktiviti yang menyeronokkan.

Jika anda ada masalah ejakulasi pramatang, anda jangan risau kerana hari ini anda akan mendapat tahu petua untuk menyelesaikkannya.

1- Sihatkan tubuh badan
Menurut kajian semakin kurang lemak dalam badan semakin tahan lama dalam aktiviti hubungan seksual. Selalulah bersenam supaya fizikal dan mental anda kuat. Jogging, senaman berat dan berjalan adalah jenis senaman yang akan menjadikan badan anda sihat dan seterusnya meninghkatkan daya tahan anda di ranjang.

2- Selalu tukar posisi bersetubuh
Jangan kekal dengan satu posisi sahaja kerana badan anda akan cepat letih dan lebih terfokus kepada cepat orgasm. Apabila anda tukar posisi, otot anda akan rehat dan kehendak untuk datang orgasm menjadi turun. Jadi, anda akan lebih lama dalam bersetubuh jika selalu tukar posisi seks.

3- Fokuskan untuk keseronokan
Ketika anda melakukan seks, jangan fokuskan untuk dapat orgasm sahaja. Sebaliknya anda fokuskan kepada keseronokan. Orgasm adalah puncak kepada keseronokan dalam melakukan persetubuhan dimana anda kejarnya apabila anda berdua sudah puas sepenuhnya dalam melakukan hubungan seks.

Sila amalkan tiga petua diatas, anda akan dapat bertahan lebih lama dalam hubungan seks anda yang singkat.




Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger