Tips Tahan Lama Berjimak

Kemahiran tahan lama ketika melakukan persetubuhan adalah kemahiran yang perlu ada pada setiap suami jika mereka berhajat untuk menikmati hubungan seks yang sihat dan nikmat. Jika anda ada masalah dalam hubungan seksual anda perlu belajar atau memperbaiki hubungan seksual anda dengan pasangan supaya lebih tahan lama.

Berikut adalah teknik-teknik tahan lama yang boleh dipraktikkan :

Teknik Pengerasan Zakar
Biasanya anda akan memancutkan air mani apabila zakar anda berada pada keadaan kurang keras. Oleh itu, sebelum melakukan persetubuhan, pastikan zakar anda berada dalam keadaan benar-benar keras. Anda boleh suruh isteri anda rangsang zakar anda sehingga benar-benar keras. Ketika persetubuhan berlangsung dan anda rasa zakar anda mula melembik, anda berhenti dan rangsang akar anda sehingga keras kembali. Kemudian teruskan persetubuhan, anda pancut air mani ketika anda benar-benar puas.

Teknik Pernafasan
Pernafasan yang terburu-buru ketika melakukan hubungan seks akan menyebabkan anda cepat pancut. Bernafas dengan tenang dan anda lakukan hubungan seks dengan sabar dan tidak gelojoh. Anda boleh bersikap liar ketika melakukan hubungan seks tetapi jangan terburu-buru hendak memuaskan nafsu anda. Pastikan anda mendapat nafas yang cukup ketika melakukan hubungan seks.

Sentiasa Tukar Posisi
Semasa melakukan hubungan seks anda akan cepat pancut jika anda lakukan pada satu posisi sahaja.. Oleh itu sentiasa tukar posisi dari semasa ke semasa. Kebaikan utama bertukar posisi anda boleh berehat, anda boleh berehat dan menarik nafas, dan zakar anda tidak terlalu terdesak untuk memancut awal.

Sumber : Anas Ansarani/panduan batin
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger