Petua Banyakkan Air Mani

 

Air mani adalah anugerah Tuhan untuk makluknya, yang mana darinyalah kita diciptakan sehingga terbentuk menjadi insan seperti hari ini. dari segi faktanya jika digunakan selalu dalm sehari ianya  akan berkurangan dan mengambil masa beberapa hari untuk kembali banyak.

Jadi, petua untuk memperbanyakkan air mani adalah seperti berikut :

1- Mengamalkan meminum air suam dengan secukupnya setiap hari. Elakkan daripada meminum minuman berkarbonat, kopi dan gula dengan banyak.

2- Selalu mengambil vitamin C pada setiap hari. Vitamin c boleh membantu badan anda menghasilkan lebih banyak sperma dan zink pula boleh membantu mengasilkan darah anda yang berkualiti. Sel darah merah yang berkualiti boleh membantu seluruh badan menerima zat secukupnya. Selain itu, zink  uga antara bahan yang diperlukan dalam menghasilkan air mani.

3- Sentiasa memakan makanan yang boleh meningkatkan kualiti dan air mani seperti sayur asparagus, pisang, bawang, dan tiram.

4- Lakukan senaman dan kuruskan perut anda. Mengikut kajian lelaki yang cergas didapati memiliki air mani yang banyak berbanding dengan lelaki yang kurang cergas atau gemuk.

5- Sentiasa menjaga kesihatan zakar anda, Jangan selalu pakai seluar dalam yang ketat, elakkan daripada memakai yang ketat kerana seluar dalam yang ketat boleh menganggu pergerakan zakar dan menerima udara daripada luar. Zakar yang sihat boleh mneghasilkan air mani yang berkualiti dan banyak.

6- Sentiasa bersetubuh dengan pasangan anda kerana hormon testosterone banyak dihasilkan ketika anda melakukan persetubuhan. Secara tidak langsung ia akan memulihkan pengeluaran hormon tersebut untuk menghasilkan air mani yang banyak.





Sumber asal dari Anas Ansarani.
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger