4 Sebab Kelentit Wanita Tidak Terangsang

Tahukah anda biji kelentit wanita terlalu mudah terangsang hanya dengan sentuhan sahaja. Tetapi ada sesetengah wanita kelentit mereka ada yang yang tidak terangsang ketika disentuh oleh pasangan. Apakah sebab-sebab perkara ini berlaku. Mungkinkah sudah tidak berselera dengan seks?



Antara punca-punca kelentit wanita tidak terangsang ketika disentuh adalah :

1- Stress. Wanita yang stress susah untuk dirangsang dan diajak melakukan persetubuhan kerana fikiran mereka terlalu terterkan dengan masalah yang dialami. Wanita yang stress akan sentiasa berfikir mengenai masalah yang melanda dirinya tanpa mempedulikan perkara lain. walaupun ketika itu dia disetubuhi dan dirangsang dengan begitu hebat sekali.

2- Trauma dengan hubungan seks. Wanita yang trauma dengan hubungan seks tidaka akan terangsang bila kelentitnya dirangsang. Dengan kata mudah "mati rasa". Jika perkara ini berlaku kepada anda sila atasi sekarang, Bila trauma sudah hilang nafsu seks anda akan datang kembali seperti biasa.

3- Tidak bernafsu. Wanita yang sudah tidak bernafsu terhadap hubungan seks sukar untuk dirangsang.

4- Masalah kesihatan - rembesan hormon dan aliran darah. Rembesan hormon yang kurang akan menyebabkan kelentit tidak mampu memberi reaksi apabila ia dirangsang. Sama juga seperti lelaki dimana jika rembesan hormon tidak cukup, zakar tidak mampu menegang dengan keras walaupun nafsunya sedang membara.



Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger