6 Posisi Menarik Yang Mesti Di Cuba



Posisi pertama 
Wanita meniarap dan lelaki memasukkan zakar dari belakang. Seperti teknik doggy style, teknik ini sedikit berbeza iaitu wanita akan meniarap penuh ke bawah. Posisi ini juga akan memberikan lelaki perasaan sensasi yang hebat kerana lelaki dapat melihat pasangannya dari belakang. Ianya memberi nikmat yang lebih kepada suami dan isteri kerana geseran badan berlaku pada bahagian yang jarang berlaku.

Posisi kedua 
Lelaki berbaring dan wanita akan memasukkan zakar lelaki seperti posisi woman on top tetapi yang berbezanya dengan teknik ini adalah wanita akan menghadap kaki lelaki. Maka, lelaki akan melihat bahagian belakang pasangan wanitanga. Sesasi pada posisi ini adalah lelaki boleh meraba bahagian belakang wanita dan lelaki pula boleh terangsang dari gelekan punggung pasangan wanitanya. 

Posisi ketiga 
Dari posisi missionary, lelaki alihkan badannya supaya mengiring, dan memasukkan zakar melalui keadaan mengiring. Posisi ini memberi peluang pada lelaki untuk berehat dan dalam masa yang sama hubungan seksnya terus berjalan.

Posisi keempat 
Pasangan suami isteri melakukan seks dengan cara berdiri dimana wanita akan bersandar pada dinding dan lelaki akan memasukkan zakarnya dari bawah. 

Posisi kelima 
 Wanita akan baring tetapi bantal diletakkan dibawah pinggul supaya bahagian vagina dan pahanya akan sedikit lebih tinggi. Lelaki memasukkan zakar dari sudut yang terhasil dan pasti akan memberi kepuasan kepada lelaki dan wanita.

Posisi keenam
Lelaki dan wanita baring secara mengiring dengan wanita menghadap ke hadapan dan lelaki akan memasukkan zaarnya dari belaang secara mengiring. 

Untuk posisi-posisi bersetubuh yang lain, anda boleh merujuk kepada ""102 posisi kamasutra bergambar"".

Selamat mencuba!!!.
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger