Tip Rangsang Isteri Sampai Orgasme Hebat

 

Jika anda tiada idea baru untuk rangsang isteri anda sehingga dia datang inzal, anda boleh amalkan 3 teknik berikut :

1- Rangsang kehendak isteri anda.
Ketika melakukan hubungan seks, anda berdua pasti tenggelam dalam lautan nafsu masing-masing. Namun ketika isteri anda benar-benar terangsang, anda seksa dia seperti ketika anda sedap berdayung dengan laju, anda berhenti dan lakukannya dengan perlahan-lahan sehingga isteri anda berasa sangat geram dan minta pada anda lajukan tusukan. Rangsangan emosi dan kehendak akan membuatkan isteri anda sangat bernafsu untuk datang inzal.

2- Foreplay perlahan.
Ketika melakukan foreplay anda lakukan secara perlahan dan penuh dengan kasih sayang. Rangsang keseluruhan badan dan tumpukan pada bahagian vagina dan payudaranya. Selepas anda puas merangsang dan meraba isteri anda, anda lakukan oral seks terhadap isteri anda, pasti dia akan orgasme.

3- Ubah posisi secara mengejut.
Ketika isteri anda sedang puas disetubuhi, anda tukar posisi dan momentum. Jangan pula menukar posisi yang memerlukan pergerakan yang banyak. Cukup posisi yang boleh ditukar dengan satu atau dua pergerakan sahaja. Pertukaran posisi memberi peluang kepada anda untuk merangsang bahagian dalam vagina yang berlainan. Kekalkan momentum supaya isteri anda tidak hilang nafsunya.

Teknik rangsang diatas perlulah dipelajari oleh para suami untuk memberi isteri rasa orgasme yang hebat demi kebahagian rumahtangga.

Sumber : Panduan Batin.
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger