Petua Bersetubuh Dengan Lama

 

Ada empat cara untuk bersetubuh dengan lebih lama. Pasti suami isteri suka dengan entri kali ini.

Cara-caranya ialah :

1-Pelbagaikan posisi bersetubuh.
Cara yang pertama ini adalah anda perlu mengubah posisi atau skill ketika anda bersetubuh, tidak hanya tertumpu pada satu-satu skill sahaja. Apabila anda rasa tidak selesa, lenguh, sakit atau sebagainya cepat-cepatlah ubah posisi bersetubuh kepada posisi yang lain. Jika tidak anda akan terpancut dengan cepat.

2- Hayun zakar anda dengan berirama.
Cara yang kedua untuk tahan lama dalam bersetubuh ialah anda perlu menghayun zakar anda secars berirama, tidak secara statik. Sebagai contoh, anda perlu menghayun zakar anda secara bilangan angka, 20X / 40X. Setelah tamat hayunan tukarlah kepada irama hayunan yang lain. Percayalah, jika anda melakukan cara ini anda pasti terasa khayal dan susah untuk pancut.


3- Lakukan aktiviti foreplay
Cara yang ketiga ialah anda perlu lakukan foreplay ataupun pemanasan. Tujuannya adalah untuk menaikkan syahwat yang lambat naik dan membantu anggota tubuh supaya lebih bersedia, terutamanya kepada isteri. Suruhan ini juga ada disarankan oleh Baginda Nabi Muhammada SAW kepada ummatnya supaya melakukan pemanasan sebelum bersetubuh, paling kurang hanya dengan aktiviti rabaan dan ciuman.

4- Menggunakan seluruh anggota badan ketika bersetubuh
Gunakanlah semaksimun mungkin anggota badan anda supaya aktiviti persetubuhan anda mencapai kualiti dan target yang diingini.

Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger