Tip Menguatkan Cengkaman Zakar Suami

 

Kekuatan faraj ketika melakukan hubungan seks dengan suami boleh memberi kepuasan tidak terhingga kepadanya. Jika anda mahu merasa kenikmatan zakar berada didalam faraj anda, anda perlu belajar mencengkam zakar suami ketika melakukan hubungan seks.

Cara untuk menguatkan cengkaman faraj ketika melakukan hubungan seks dengan suami mudah sahaja. Tipnya seperti berikut :

1- Berlatih untuk meneran seperti buang air kecil selepas beberapa saat. Lakukannya sekerap mungkin setiap hari. Latihan ini boleh membantu menguatkan otot-otot di bahagian tersebut. Secara tidak langsung cengkaman anda terhadap zakar suami akan menjadi kuat.

2- Berlatih mencengkam zakar suami ketika melakukan hubungan seks dengannya. Ketika melakukan hubungan seks, anda merangsang zakar suami anda dengan mencengkam zakarnya secara berirama. Tiada cara yang lebih berkesan selain anda lakukan latihan semasa melakukan seks dengan suami anda. Apabila anda mencengkam anda lihat reaksi suami anda. Jika dia rasa puas atau nikmat, itu bermakna cara cengkaman anda adalah betul. Anda akan menjadi mahir sekiranya anda lakukan sentiasa dengan suami anda ketika melakukan hubungan seks.


3- Anda lawan tusukan zakar suami anda. Ketika melakukan hubungan seks dengan suami anda, suami anda akan merangsang anda dengan menusuk masuk zakarnya kedalam faraj anda. Anda pula lawan rangsangan daripada suami anda dengan mencengkam zakarnya ketika berada dalam faraj anda.

Sumber : Panduan batin.
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger