4 Posisi Seks Untuk Pengantin Baru

Kurang pengalaman dan rasa risau menyebabkan ramai pasangan suami isteri kaku untuk bersetubuh di malam pertama. Post kali ini memudahkan anda dengan memberi 4 posisi beginner untuk pasangan baru :

1- Missionary
Posisi ini adalah posisi biasa dengan wanita berbaring di bawah dan pihak lelaki berada di atas. Posisi ini adalah sesuai untuk pengantin baru dan membantu anda selesakan diri untuk bersetubuh kali pertama. Untuk lebih berbisa, pihak lelaki boleh meletakkan bantal di punggung wanita supaya bahagian tersebut sedikit tinggi dan senang untuk pihak lelaki untuk memasukkan zakarnya buat kali pertama ke dalam vagina isterinya.

2- Isteri di atas suami
Suami berbaring dan isteri memasukkan zakar secara duduk. Melalui posisi ini, si isteri bebas untuk menentukan sudut zakar dan kelajuan zakar keluar masuk.


3- Doggy
Posisi ini lelaki memasukkan zakar dari arah belakang isteri. Isteri berada dalam keadaan merangkak tetapi kepala dijatuhkan kebawah. Posisi ini memberi rasa kelainan dalam bersetubuh.

4- 69
Posisi ini sesuai untuk permainan foreplay dimana isteri berada diatas dan suami berada di bawah. Suami boleh merangsang vagina isteri dan isteri boleh merangsang zakar suami.

Untuk lebi posisi seks anda boleh mendapatkan panduan seks kamasutra versi bergambar


 
Sumber : panduan batin
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger