3 Kesilapan Isteri Di Ranjang Yang Wajib Diketahui



Hubungan seks yang hambar bukan disebabkan oleh suami sahaja.  Si isteri jangan meletakkan tangungjawab kepada suami semata-mata. Anda juga perlu berusaha dan lakukan sesuatu supaya hubungan seks anda berdua mendaangkan nikmat yang sepatutnya.

Berikut merupakan 3 kesilapan isteri yang menyebabkan seks boleh menjadi hambar :-

Kesilapan pertama : Anda tidak cukup aktif.

Jika anda duduk diam dan tidak memberi respond yang sepatutnya, suami anda pasti tiada semangat untuk beri segalanya untuk anda. Hubungan seks melibatkan dua individu dan jika anda mahu kepuasan, anda juga perlukan usaha. Berikan segalanya yang anda anda. Keluarkan bunyi erengan untuk menaikkan nafsu suami terhadap anda. Anda aktifkan diri dan libatkan diri anda ketika melakukan hubungan seks.

Kesilapan kedua : Anda tidak berusaha untuk puaskan nafsu suami.

Anda jangan hanya pentingakan nafsu anda sahaja, anda perlu fikirkan soal nafsu suami anda juga. Puaskan nafsu suami anda dengan memberi rangsangan-rangsangan yang luar biasa. Jangan takut berikan dia blowjob dan sebahgainya. Jika anda cinta suami anda, anda pasti sanggup lakukan apa yang perlu untuk puaskan nafsu suami anda.
 
Kesilapan ketiga : Anda tidak cukup  seksi di ranjang.

Hubungan seks menjadi hambar adakalanya akibat si isteri tidak cukup seksi ketika di ranjang. Anda perlu seksikan diri anda ketika bersama suami anda di ranjang barulah suami anda akan terangsang pada anda. Lentikkan badan anda dan berikan aset yang anda ada untuk tatapan suami anda.

Jika anda ubah diri anda dan berikan yang terbaik ketika melakukan hubungan seks, ia pasti akan memberikan nikmat yang sepatutnya  pada diri anda.

Sumber : Panduan batin.

Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ilmu Batin Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger